e-ticaret uygulamaları

Çiftçilerimizin en büyük problemlerinden biri, ürettikleri değerli ürünlerle yeni pazarlara açılamamak ve ürünlerini hak ettiği değere satamamak. Üreticilerimiz mahsülün para etmediğinden yakınırken, tüketicilerimiz ise bu ürünleri çok yüksek fiyatlara satın aldıkları için şikayetçi.

Bu kısır döngüyü e-ticaret platformları ve ya çiftçilerin kendilerine ait  e-ticaret siteleri ile kırmak mümkün.

 

TÜBİSAD; Deloitte Türkiye, SimilarWeb ve İnveon iş birliğinde hazırlanan "Türkiye'de E-Ticaret 2019 Pazar Büyüklüğü" raporunda Türkiye'de e-ticaret hacmi, yüzde 39 büyüyerek 83,1 milyar lira oldu. *

Covid-19 pandemi süreci ile birlikte e-ticaret hacmi giderek arttı ve yeni normalde daha da artması bekleniyor. Her ne kadar e-ticarette rekabet yükseliyor olsa da, üreticilerin vakit kaybetmeden e-ticaret platformlarında yerlerini almaları ve sistemlerini evirmeleri gerekmektedir.

Dijitalleşmenin her adımında üreticilerin yanında olan Olivola, e-ticaret platformlarına adaptasyon ve kendilerine ait e-ticaret platformları kurmak için de hizmet vermektedir.

* kaynak: https://webrazzi.com/2020/04/29/turkiye-de-e-ticaret-yuzde-39-buyuyerek-83-1-milyar-lira-oldu/

iletişim

olivola